Oh my,

Jag gick fan i mig upp halv fem i morse. Satan var trött jag är. Det värsta är att jag kommer gå upp lika tidigt på söndagar!!!!!!!! Jag är för fan inte ens hemma då!
Men jobbet verkar faktiskt rätt så roligt. Bra kollegor och hyffsade chefer, en av dom är en rolig britt som berättar snuskiga skämt och historiska anekdoter från england ett exempel är varför dom pekar finger som dom gör. Det hade tydligen något med att dom klippte av fingrarna på bågskyttarna under medeltiden och viftade med dom i luften, sånt man aldrig får reda på annars.
Dessutom är det otroligt slappt och man träffar rätt mycket kul människor i en lufthamn. Hoppas bara jag kommer igenom säkerhetsproceduren. Men det tror jag allt. 



Over and out

Kommentarer
Postat av: anna

ja engelsmännen var grymma bågskyttar så när fransoserna tillfånga tog dem högg de av bågfingrarna. så för att jävlas med fransmännen visade engelsmännen upp att de fortfarande hade kvar sina fina fingrar. men visar de ju fingrarna för allt och alla inte bara fransmän. min kollega har också berättat.

2008-11-12 @ 20:44:41
URL: http://nyxcph.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0